שיפור מערך השירות: צמצום זמני המתנת לקוחות, הגדלת יכולות שירות לכדי 1000 לקוחות בשעה

קו ייצור בנתב"ג המונה מספר תחנות עבודה שונות ונפח פעילות של למעלה  ממיליון חבילות בשנה   אשר מעסיק למעלה מ100 עובדים

האתגר : אי יכולת להתמודד עם עומסים ,מחסור רב במידע נגיש ,אין אינטגרציה בין מערכות מידע  שונות ,שירות לקוי ללקוחות אשר בא   לידי ביטוי בהמתנות ארוכות .

הפרויקט: מחשוב כלל התהליך  בכל תחנת עבודה ושיקופו במסכי עבודה, מדידת זמנים ,ממשק למערכות מידע  רש"ת  נתיחות והמראות  שיקןף  כלל התפוקות  במסכי עבודה ,הקניית כלי חיזוי לצפי עבודה ,בניית מדדי יעילות ואיכות ,ניתוח ושיפור  תהליכי עבודה ,שחרור עומסים וצווארי בקבוק .

תוצאה:

הקניית כלים לחזות ולתת מענה לעומסים נקודתיים.

הגדלת יכולות הייצור והקניית יכולת לשרת 1000 לקוחות בשעה .

הקטנה משמעותית של  זמני המתנת לקוחות בתור ,תוך התאמה אופטימלית של כ"א .

איך אוכל לעזור לך?