כתיבת נוהל עבודה נדרשת על מנת להגדיר תהליך עבודה סדור אחיד וידוע לכלל העובדים אשר מפרט תחומי אחריות ,תוקף ומשמש לקיבוע ותיעוד המצב הרצוי כבסיס להדרכות ובכך מקטין את התלות בידע של עובדים וזליגת ידע בעת תחלופת עובדים .
נוהל העבודה צריך להתעדכן בכל שינוי בתהליך העבודה ,בכדי למנוע מצב שבו יש עודף מידע ונהלים ללא שימוש חשוב לבחור תהליכי ליבה להם יוגדר נוהל
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים