שיפור מערך השירות

הייעוץ כולל בניית תוכנית המגדירה ומאזנת בין רמת השירות הרצויה ( S.L.A ) לבין היעילות התפעולית .

מחד  נדרש למנוע תופעות כגון זמני המתנה ארוכים, פערי ידע, זמינות תורים וכד'  ומאידך נדרש להימנע מבזבוז בהקצאת יתר של משאבים  כגון תקני כ"א ,שעות עבודה, ציוד, שטחי מסחר וייצור.

תכנון ובקרת  המשאבים מתבצעים על ידי צוות המומחים שלנו באמצעות מודלים ושיטות  אשר ימצאו את האיזון המתבקש בין רמת השירות לבין עלות המשאבים תוך התייחסות ל:

  • הגדרת רמת שירות רצויה Service Level Agreement
  • בקרת שירות באמצעות לקוח סמוי ובקרות גלויות
  • ניהול מקצועי של יומני זימון לקוחות.
  • מענה לno show (אי הופעת לקוח) .
  • ניהול הליך זרימת לקוח ,ניהול תורים.
  • אוטומציה של מערך השירות .
שירותים נוספים
צור קשר
איך אוכל לעזור לך?